Sauvage

„She lives to see the sun and feel the wind and drink the rain…”

O sa incep cu o intrebare simpla pentru voi si vreau un raspuns sincer ” Cand ai simtit ultima data… ca esti ?”. Cand te-a durut ultima data stomacul de la atata ras, cand ai cantat si dansat like nobody’s watching, cand te-ai plimbat pe strazi bucurandu-te de soare, de copiii care se joaca si zambesc sau de frumusetea copacilor infloriti ? Daca nu ai facut asta de mult, atunci e timpul. Trebuie doar sa iti dai voie sa simti.

Urmatoarea data cand te surprinde ploaia pe drum, nu deschide umbrela si nu te grabi pana la primul adapost, ci fa-ti curaj si lasa-te atins. Stii, fericirea vine din lucruri simple, dar doar daca ai ochi sa le vezi. Esti liber, poti.

Vineri , ora 07:30, aparent nu o ora prea draguta pentru vibe-uri pozitive si fresh, insa soarele isi facuse deja simtita prezenta si nu aveai cum sa il ignori. Drumul spre liceu e intotdeauna acelasi, dar de data asta l-am simtit putin altfel. Stateam in autobuz, pe locul pe care ma asez in fiecare dimineata.  Priveam si simteam fiecare vibe din jur. For real, this time. Stii, cateodata asta te incarca mai bine decat o cafea tare. Ce vreau sa iti spun e ca suntem prea preocupati, prea obositi ca sa facem lucurile cele mai simple posibil : sa privim, sa simtim, sa fim liberi si fericiti.

Libertate si o tenta de sauvage imi inspira si outfitul pe care am ales sa ti-l arat azi. Saptamana trecuta a fost chiar foarte cald, asa ca sa nu te mire ca am ales sa port corsetul direct pe piele. Da, acelasi corset pe care ti l-am prezentat si in articolul trecut. La fel de versatil ca pantalonii din piele. Fie ca vorbim de pantalonii tip baggy, culottes sau cei mulati, pantalonii din piele se potrivesc in o multime de tinute. Pantofi stiletto sau oxford, biker boots sau botine pana la glezna, doar indrazneste iar ei isi vor face treaba: arata bine. In partea de sus poti alege aproape orice piesa din garderoba, ii poti purta in orice sezon si, poate, cu orice ocazie. Doar ai grija sa aiba o croiala potrivita pentru silueta ta si sa nu aiba aspect de musama, nu ne dorim asta.

DSCN0339

DSCN0345

DSCN0349

DSCN0378

DSCN0381

Daca te intrebi ce cauta bucatile din denim la picioarele mele, raspunsul e simplu: pentru ca nu am mai vazut pe nimeni purtandu-le, asa ca am facut-o eu. Tipic 🙂

URASC ciorapii plasa. Se poarta din ce in ce mai mult si mi se par din ce in ce mai urati, dar sincer chiar i-am vazut in combinatia asta. Don’t judge me 🙂

DSCN0384

DSCN0391

DSCN0359

Be free. And wild. And free. And ce mai vrei tu. Doar fii.

Bisous

*Aceste poze grozave (ca si toate pozele postate pana acum aici, de altfel) sunt facute de cel mai fain tata din lume. Thanks. Love you.

 

 

Lasă un răspuns

