U R B A N

” I don’t know how my story will end, but nowhere in my text will it ever read << I GAVE UP >>. ”
Peste textul asta am dat ieri cand zaboveam putin pe Pinterest si m-a pus pe ganduri. Obisnuiesc sa am visuri marete, poate prea mari pentru unii. Altii le pot cataloga drept imposibile, dar cred ca asta e farmecul. Nimic nu se compara cu senzatia pe care o ai cand realizezi cat de departe ai ajuns pe propria putere, fara sa cedezi vreodata. Stiu, e foarte usor sa renunti, sa pui punct cand esti pe cale sa iesi din zona ta de confort, toata lumea poate face asta.
Ceea ce apreciez foarte mult la mine este puterea de a visa dincolo de cer si de a-mi atinge scopurile. Pot sa realizez tot ce imi impun sa fac si sunt convinsa ca si tu poti.
Poate ca nu e usor, dar iti garantez ca merita. O sa iti multumesti pentru asta mai tarziu, dar deocamdata trebuie sa te cunosti pe tine mai bine. Tot ce conteaza e sa crezi in tine, iar lucrurile bune o sa se intample, doar acorda-le timp. Autodepaseste-te.
In jungla urbana, cine renunta, pierde. Aici e vorba de mult curaj si incredere in sine. Romania a demonstrat de curand ca nu se lasa calcata in picioare si a actionat. Asta da exemplu.
Si ca tot vorbeam de jungla urbana, am ilustrat-o destul de bine, zic eu, in pozele de astazi. Un melange intre Dolce&Gabbana, camuflaj, Jordan si culoare. Da, sandale cu sosete si ochelari de aviator. Mi-au placut foarte mult genul asta de ochelari, nu sunt ceva ce vezi in fiecare zi. Recunosc ca nu sunt o mare fana a materialului plasa, insa nu ma deranjeaza deloc astzai, ba chiar ii da nota aceea de feminitate de care tinuta mea are nevoie. Insa toate privirile au fost atrase de sosetele mele, evident 🙂 Mi s-au parut foarte cool in combinatia asta si voila !   Astazi – boyish outfit. Saptamana viitoare… ? Ramai pe aproape si o sa vezi 🙂

a

CFDHEBG

 


Cand lucrurile nu merg asa cum trebuie, nu folosi asta ca pe un motiv de a renunta, ci de a incerca mai puternic. Ai incredere in tine, poti s-o faci. Bisous :*

 

2 gânduri despre &8222;U R B A N&8221;

Lasă un răspuns

