Welcome to Cristiana Mihaela’s blog

” One day or day one. You decide.”
Aceste cuvinte imi bantuiau newsfeed-ul de cateva zile, pana intr-un moment cand am avut o revelatie.
Stii ca toti avem visuri si idealuri in viata, si asta e minunat. Macar o data ti-ai pus in gand ca vara viitoare o sa iesi mai mult cu prietenii, ca o sa iti faci mai mult timp pentru tine, ca de luni nu mai mananci la fast food sau ca peste 2-3 luni te-ai vopsi blonda. Ce-ai zice daca incepi de azi?
Si ei bine da, chiar cuvintele de mai sus m-au facut sa nu mai stau pe ganduri si sa pun in aplicare ceea ce mi-am dorit de mult timp sa fac. De astazi, lumea bloggerilor a mai primit un membru.
Sunt foarte entuziasmata si emotionata de acest inceput si sper sa fim compatibili. Esti bine venit, cititorule, în viața mea. Iti promit ca o sa iti bucur ochii si sufletul cu tinutele si gandurile mele, si ca am sa fiu cat se poate de sincera cu tine.
Cu timpul ai sa mă cunosti. Ai sa vezi cat de mult ador hainele si cum se vede lumea prin ochii mei, daca sunt adepta „less is more” sau ” cu cat mai mult, cu atat mai bine ” si cat de mult depinde atitudinea mea de tinuta pe care o port. Actualmente sunt o vegetariana roscata, o liceana visatoare si egoista, cu acel quelque chose care ma diferentiaza usor de ceilalti, pun pret pe umor si creativitate si sunt indragostita iremediabil de Franta. Oscilez intre acel gen de fata care iubeste masinile si care nu ar da niciodata o pereche de sneackers pe una de pantofi si fata aceea super eleganta si sofisticata.
Conceptul acestui „jurnal” este de a-ti prezenta cateva idei despre haine, despre cum aleg sa le mixez și poate te voi inspira și pe tine. Intotdeauna am optat pentru unicitate, nu pentru a fi ” a la mode”, caci asta poate oricine. Stilul e doar despre tine si nu despre ce aleg sa poarte alte mii de persoane. Alege sa stralucesti prin personalitate si atitudine, iar ele iti vor dicta propriul stil vestimentar.

DSCN9612 - CopieDSCN9623 - CopieDSCN9615DSCN9625 - Copie

Scriu acum din varful patului unui hotel superb din Poiana Brasov, ca mai tarziu sa mai cobor o data cu snowboard-ul, caci pe langa haine, sunt absolut indragostita de adrenalina 🙂

In aceasta dimineata am ales clasica dantela neagra, plina de feminitate si delicatete. Un body rafinat si un halt dintr-un melange de dantela si matase  fac fiecare fata sa se simta fabulos, corect ? Ambele piese sunt destul de versatile, putand fi purtate cu usurinta si in alte combinatii (nu suna rau un body negru dantelat, impreuna cu un sacou de un galben pai, o pereche de jeansi deschisi si stilettos, nu-i asa ? 🙂 )

DSCN9639 - Copie

Stai pe aproape, pentru ca urmeaza o multime de lucruri faine pe care abia astept sa ti-le arat. Nu iti uita niciodata acasa accesoriul must-have care face furori in orice sezon: zambetul.  Bissous :*

 

 

Lasă un răspuns

